kapat
görsel
Görseller

Kaydet İptal
 
Kaydet
İndirme Önizlemesi

Electric fire caused by a short circuit in home electrical network. Damaged wiring caused overload of power system in house. Burned insulation of the electrical wires. The junction box ignited.

Uzatılabilir lisans kullanımına uygun

Crop, resize & add text to your image for free
Edit & Re-download

Tek fiyatta istediğiniz boyutta karşıdan yükleyin

günde 5 görsel $0.53 / görsel $79
günde 10 görsel $0.33 / görsel $99
Ayda 50 görsel $1.58 / görsel $79
Karşıdan yükle

Krediler bir yıl boyunca kullanılabilir

10 Krediler $35
25 Krediler %44 tasarruf edin $49
100 Krediler %52 tasarruf edin $169
500 Krediler %72 tasarruf edin $495
Karşıdan yükle
piksel | in | cm Credits
Küçük 900 x 599 12.5" x 8.3" (72 dpi) 31.8 x 21.1 (72 dpi)
1
Orta 1600 x 1066 5.3" x 3.6" (300 dpi) 13.5 x 9.1 (300 dpi)
2
Büyük 3071 x 2047 10.2" x 6.8" (300 dpi) 25.9 x 17.3 (300 dpi)
4
Uzatılmış Lisans 3071 x 2047 10.2" x 6.8" (300 dpi) 25.9 x 17.3 (300 dpi)
50

Aboneliklere ve kredilere uygulanan boyutlar



İlgili Görseller  |  Tümünü Gör


 Bu görselin bir önizlemesini Google Drive'a kaydet